neděle 24. června 2012

New in: Obnova šatníku

Během loňského léta, kdy jsem měla ooobrovskou zálibu v růžové barvě se mi nastřádalo všechno růžové a všechno s Hello Kitty. Jak to tak ale bývá, tahle infantilnost mě do Vánoc přešla a vzhledem k tomu, že jsem zhubla z velikosti L na S, bylo třeba značně obměnit šatník. Je pravda, že jsem se dlouho hledala a nevěděla, jaký styl bych přesně chtěla, jaké barvičky, co ano a co už ne... No, každopádně konečně jsem na to přišla, šatník vytřídila, něco vyházela a něco prodávám tady. :) Od března kompletně renovuji celý šatník, znovu dokupuji doplňky, v kterých jsem měla zálibu od třinácti, pak už ne a teď opět. Naprosto totéž dělám s laky na nehty, jelikož jsem si po dvou letech sundala gelovky a mám znovu strašnou chuť do lakování a kupování zajímavých barviček. No a teď se s vámi podělím o svůj seznam věcí, které jsem si koupila během posledního měsíce. :)

Zleva: Světle modrá kabelka s květinovým vzorem - Chorvatsko
Dlouhé šedé triko s tříčtvrtečním rukávem - Terranova
Bílý bandeau top s černými proužky - H&M
Barevný bandeau top s květinovým vzorem - Tally Weijl
Meruňkové tílko s krajkou - Takko Fashion
Černá mikina s krátkým rukávem a kapucou - Takko Fashion
Béžové tričko s volánkem - Takko Fashion
Bílé tričko na jedno rameno - Takko Fashion
Oranžový bandeau top - H&M
Mint tílko s krajkou - New Yorker
Světle modrý bandeau top - H&M

Šedé sáčko z Terranovy byla láska na první pohled - no, nebo spíš až na druhý, protože jsem si ho všimla, až když jsem se do Terranovy vracela. :D Už by mi na něj ale nevyšly peníze, takže za část vděčím příteli. :) Mít jsem ho ale musela, protože přesně po takovém jsem dlouho toužila!

A moje nová kolekce šperků... :) Všechny jsem vyházela, což mě především u náušnic mrzí, takže je třeba udělat nové zásoby.

Zleva: Tři postříbřená srdíčka na béžové šňůrce a kuličkovém řetízku - Takko Fashion
Bílé kuličky a koule různých velikostí s postříbřenými visacími řetízky - Takko Fashion
Postříbřený klíček se srdíčkem ozdobené zirkony - Takko Fashion
Perličkový náhrdelník - Kaufland

Shora: Náramek s velkými třpytivými kameny na hnědé koženkové šňůrce - Bižuterie u Střelnice v J. Hradci (Peťa určitě bude znát)
Tři perlové náramky různých velikostí - Takko Fashion

Zleva: Meruňkovo-růžové mašličky - Takko Fashion
Meruňkovo-béžové mašličky s klíčkem, kamínkem a perličkou - Takko Fashion
Perly s černými mašličkami - Takko Fashion
Zleva: Neonově oranžová kytka do vlasů - H&M
Smetanově bílá kytka do vlasů - H&M

Když to tam po sobě čtu a sleduji u toho ty značky, připadám si jako Takko Fashion maniak. :D Ale vůbec to tak není, do Takka chodím jenom minimálně, nicméně minulý týden odjeli naši do Chorvatska a mě odstěhovali k babi, která má hned za panelákem Takko a DM, takže jsem tam byla pečená vařená, jelikož to byla jedna ze silnějších chvilek tohohle obchodu, kdy se tam daly sehnat opravdu pěkné věci a navíc levně - a to, že tam byl celý stojan zlevněných doplňků beru jako velké významné plus. :D Proto tolik věcí právě odtud. :) Jinak jsem spíše expert přes H&M a NY.
Určitě jste si všimli i laků ne nehty, ty jsem samostatně nefotila, protože se chystám udělat článek a možná i video na mojí kolekci laků na nehty.
A co vy? Taky aktuálně pořizujete nové věci do svých šatníků? Máte něco podobného jako já?

 











2 komentáře:

  1. Pěkné věci, hlavně ta tvoje sbírka šperků. Já momentálně nakupuji šaty :) a taky laky na nehty těch nikdy není dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já šaty pořídila předevčírem, jsem momentálně zblázněná do bodycon šatiček. :) A s lakama naprosto souhlasím - miluju ty barvičky.

      Vymazat

Děkuji všem za všechny komentáře! :)